Zo Jammer

Hier kan men showresultaten vinden/plaatsen

Zo Jammer

Berichtdoor Ankie » 24 jul 2010 21:19

Ik had na het lezen van het laatste clubblad nog een klein beetje hoop, maar helaas :evil:

Ik lees net op de site dat de puppy en jonge honden dag niet door gaat dit jaar. :(
Dit is zo triest ... :cry: ...zeker voor de nieuwe puppy kopers en voor degene die belangstelling in de Mastiff hebben, het is iets wat er ZO bij hoort.
Maar helaas.....blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken :evil: :evil:
Wat het werk betreft valt reuze mee....
Afbeelding

Groetjes van mij { Ankie } en mijn 2 Meneren
Ankie

Re: Zo Jammer

Berichtdoor Natasja » 25 jul 2010 08:07

Dat is zeker jammer zeg !
En wat is dan de reden dat het niet doorgaat ?
Afbeelding
Groetjes Natasja, Basto en Gomez
Natasja

Berichtdoor nova » 25 jul 2010 11:22

Ik vind het ook erg jammer. :( Ik hoop dat nu de echte ras liefhebbers en belangstellenden allemaal naar de wandeling komen op 12 september. :D Voor belangstellenden van het ras misschien nog wel zo leuk.

Groetjes Henny
nova

Berichtdoor marjon » 25 jul 2010 13:42

erg jammer hoor.
Er zijn fokkers die er heel veel werk van maken om hun puppies met nieuwe eigenaren bijeen te krijgen én ook nog alles betalen voor deze puppies.
voor de fokkers en eigenaren van pups ook altijd spannend om te kijken hoe de broertjes en zusjespups er uit zien.
persoonlijk vind ik dit altijd een hele leuke dag en had al diverse aankomende mastiffeigenaren hierop geattendeerd.
Het clubblad is net binnen met de vraag om vrijwilligers, je krijgt de kans nog niet om te reageren en wat te denken van de mensen die met vakantie zijn en het blad ook nog niet gelezen hebben?
misschien hadden de fokkers onderling dit kunnen regelen als met dit gevraagd had?
Hopelijk vergeet het bestuur niet om de keurmeester te annuleren.
marjon
marjon

Berichtdoor mightywil » 26 jul 2010 04:23

Ja, inderdaad hèèl jammer.
Meer nog dan de clubmatch is het dè dag om te kijken hoe het met het ras in nederland gaat.
Liever geen clubmatch dan geen jonge hondendag.

Maar ........
marjon schreef:Het clubblad is net binnen met de vraag om vrijwilligers, je krijgt de kans nog niet om te reageren en wat te denken van de mensen die met vakantie zijn en het blad ook nog niet gelezen hebben?

In bijna alle clubbladen van de afgelopen 30 jaar staat wel een oproep voor hulp in elke vorm....
Laten we hopen dat het volgend jaar wel door zal gaan , de oproep voor hulp zal wel van kracht blijven denk ik.
Wil en blafjes
mightywil

Berichtdoor Bas » 26 jul 2010 17:06

nova schreef:Ik vind het ook erg jammer. :( Ik hoop dat nu de echte ras liefhebbers en belangstellenden allemaal naar de wandeling komen op 12 september. :D Voor belangstellenden van het ras misschien nog wel zo leuk.

Groetjes Henny

Waar word dit gehouden?
Wat zijn de andere activiteiten/evenementen om eens wat Mastiffs bij elkaar te zien.
Bas

Berichtdoor nova » 26 jul 2010 21:57

Op 12 september om 13.00uur is er een wandeling in Callantsoog. Zie verder topic wandelen. Daar kan je mastiffs zien van verschillende leeftijden. Is altijd leuk en gezellig

Groetjes Henny
nova

Berichtdoor Bas » 26 jul 2010 23:06

MMMh. ochtenddienst en 2 uur rijden . Ik moet even kijken wat ik kan regelen.
Bas

Berichtdoor mightywil » 27 jul 2010 04:08

Ook op de tentoonstelling in Rotterdam 28 augustus zullen er Mastiff`s zijn . ;)
Wil en blafjes
mightywil

Berichtdoor peter » 30 jul 2010 11:51

Het is ook erg jammer, hadden graag nieuwe pupjes
willen zien.

gr peter en yvon
onze kids en natuurlijk onze beer
peter

Keer terug naar Evenementen